Veelgestelde vragen

Waarom de NS Fanshop?
NS snapt dat treinliefhebbers het leuk vinden om een NS-item te hebben. De producten zijn origineel, functioneel en speciaal voor NS ontworpen. 

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?
Het streven is de producten binnen twee werkdagen te verzenden. In drukke perioden, zoals de decembermaand, kan de bezorging langer duren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
NS streeft ernaar dat de producten in de NS Fanshop voldoen aan de verwachtingen van de klant. Ben je niet tevreden of is de maat niet goed? Je mag het artikel binnen 30 dagen na de bezorgdatum terugsturen. De retourkosten zijn altijd voor jou. Je kunt je pakket retourneren via DHL of PostNL.

Retourneren gaat zo:

1. Ga naar het retourportaal: https://interimagens.shipping-portal.com/rp/ en doorloop de volgende stappen:

  • Vul de postcode in waarop je het pakketje hebt laten bezorgen, samen met je trackingnummer of ordernummer en klik op 'start'.
  • Selecteer het product of de producten die je wil retourneren en klik op 'retour redenen'.
  • Selecteer per item het aantal dat je wil retourneren en de reden waarom je deze retour wil sturen. 
  • Voeg eventueel een uitgebreidere reden/uitleg toe en klik op 'afbeelding uploaden'. 
  • Voeg eventueel een afbeelding toe (bijvoorbeeld als je iets beschadigd hebt ontvangen) en klik op 'volgende item'.
  • Herhaal dit voor elk geselecteerde item voor je retourzending en klik op 'methode van terugbetaling'. 
  • Kies voor een terugbetaling van de items of kies ervoor om je item om te ruilen, klik vervolgens op 'kies hoe je je bestelling retour wilt sturen'. 
  • Selecteer de methode waarop je je item(s) wil retourneren en klik op 'ga naar overzicht'.
  • Controleer op het overzicht nog even of alles klopt en klik vervolgens op 'bevestigen' om je retourzending te plaatsen. 

2. Plak het retourlabel op je pakket (als je kiest voor een QR-code is dit niet nodig), verpak deze het liefst in de verpakking waarin je het hebt ontvangen.

3. Breng je pakket (indien nodig) voorzien van retourlabel naar het gekozen pakketpunt.
4. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, verwerken we de retourzending en storten wij het retourbedrag binnen vijf werkdagen op dezelfde rekening als waarmee betaald is.

Let op! Zonder aanmelding via het retourportaal, kunnen wij jouw retourzending niet verwerken.

Wie is Interimage?

Als NS zetten we ons dagelijks in om onze reizigers een goede dienstverlening te bieden die aansluit op hun behoeften. Dat is waar onze focus ligt, vandaar dat we Interimage als specialist hebben gevraagd om deze NS Fanshop voor ons op te zetten en te beheren.

Tips of opmerkingen

We doen er alles aan een goed product te leveren. Toch is het mogelijk dat soms iets niet goed gaat of dat je niet tevreden bent over de geleverde producten of bedrukking. Dan zoeken we naar een oplossing. Neem bij een klacht contact op met Interimage via nsconsument@interimage.com.

Merkrechten
De producten in de NS Fanshop zijn licentieproducten. Deze mogen niet doorverkocht worden.